2013-11-29

ΕΠΙΤΟΜΕΑΣ "ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΣ": ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Ο ΑΝΕΛΕΗΤΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΝ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΩΝ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΡΡΕΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΠΡΩΤΟΣΤΑΤΟΥΝΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟ "ΚΕΝΤΡΟ ΕΡΕΥΝΩΝ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΟΤΗΤΑΣ" ~ "Κ.Ε.Θ.Ι." ΚΑΙ ΤΗΝ "ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ" ~ "Γ.Γ.Ι.Φ." ΟΠΟΥ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΠΥΡΕΤΩΔΩΣ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΘΟΥΝ ΟΙ ΕΚΤΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΔΟΜΗΤΙΚΕΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΕΣ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΕΣ ΙΔΕΟΛΗΨΙΕΣ ΠΕΡΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΦΥΛΟΥ



"ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΣ"

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 02886 ] [ 2013.11.28 00:00 ]




Παρασκευή, 25 Οκτωβρίου 2013








Νέα έρευνα υποστηρίζει πως ίσως αυτό οφείλεται στο ότι οι δάσκαλοι τα «συμπαθούν» περισσότερο!

Καθηγητές από το Πανεπιστήμιο της Georgia και το Πανεπιστήμιο Columbia στις ΗΠΑ υποστηρίζουν ότι έχουν ανακαλύψει το λόγο για τον οποίο τα κορίτσια παίρνουν καλύτερους βαθμούς στο σχολείο σε σχέση με τα αγόρια, παρά το γεγονός ότι δεν έχουν απαραίτητα καλύτερες επιδόσεις ή υψηλότερο IQ από εκείνα.

Σύμφωνα με έρευνα που δημοσίευσαν «οι δάσκαλοι από τις μικρές κιόλας τάξεις κάνουν ‘διακρίσεις’ βάσει το φύλου όταν πρόκειται να βαθμολογήσουν, δείχνοντας μεγαλύτερη συμπάθεια στα κορίτσια».

Για την έρευνά τους ανέλυσαν στοιχεία από 5800 δημοτικά σχολεία και διαπίστωσαν ότι οι επιδόσεις των αγοριών στα μαθηματικά, την ανάγνωση και τη φυσική, ήταν καλύτερες από αυτό που φανέρωναν οι βαθμοί τους. Όμως τα κορίτσια ήταν «καλύτερα» σε ό,τι αφορά τις μη γνωστικές διαδικασίες της μάθησης, όπως η προσοχή, η επιμονή, η θέληση για μάθηση, η ευελιξία και η οργανωτικότητα κι αυτό είχε σαν συνέπεια να παίρνουν μεγαλύτερους βαθμούς.

Ενδεχομένως, όπως επισημαίνεται, παίζει ρόλο και το γεγονός ότι οι λειτουργοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης είναι στην πλειοψηφία τους γυναίκες.

Όπως επισημαίνει ο επικεφαλής της έρευνας, καθηγητής Cornwell, το γεγονός ότι στα αγόρια δίνονται χαμηλότεροι βαθμοί τα βάζει σε μειονεκτική θέση σε σχέση με μελλοντικές εκπαιδευτικές και επαγγελματικές ευκαιρίες, αφού η βαθμολογία του σχολείου μετράει σημαντικά στην εισαγωγή σε ανώτερες σχολές, δίνοντας το πλεονέκτημα στα κορίτσια.

Σημειώνεται ότι :

Όλες οι μέχρι τώρα χρηματοδοτούμενες Ευρωπαϊκές έρευνες που προβάλλονται από το Κέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας ( Κ.Ε.Θ.Ι. ), ασχολούνται αποκλειστικά με την "διαμόρφωση εναλλακτικών ταυτοτήτων φύλου ως αναγκαία προϋπόθεση για την προώθηση της ισότητας των φύλων στο χώρο του σχολείου και μέσω του σχολείου στην ευρύτερη κοινωνία".

Στόχος πάντα τα αγόρια, και οι αποδιδόμενες, σε αυτά, "βίαιες μορφές συμπεριφοράς, τόσο εντός, όσο και εκτός του σχολικού χώρου και οι λόγοι για τους οποίους οι συγκεκριμένες συμπεριφορές χαρακτηρίζουν και συνδέονται κυρίως με τον ηγεμονικό ανδρισμό και την ηγεμονική ανδρική ταυτότητα".



Έτσι πριμοδοτείται η συμπάθια υπέρ των κοριτσιών!





> Διαβάστε! < ...τον πρώτο τόμο της "έρευνας" του Κ.Ε.Θ.Ι, από όπου αντλήσαμε στοιχεία, αλλά και το παραπάνω κείμενο.
ΕΔΩ:

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΣ ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΜΕ ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΩ PDF ΑΡΧΕΙΟ ΚΑΙ ΣΕ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΕΣ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΚΕΙΜΕΝΑ ΟΤΑΝ ΕΝΤΟΠΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΟΥΜΕ ΤΑ ΑΠΟΔΟΜΗΤΙΚΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ  ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΚΤΙΘΕΝΤΑΙ
ΕΔΩ:


ΠΗΓΗ:

"ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ ΠΟΥ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΝΥΧΤΩΝΕΙ"
http://save-zack-id65.blogspot.gr/2013/10/blog-post.html


ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: