2011-04-11

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΠΟΥΦΕΣΗΣ ΠΡΟΣ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΤΗΣ ΠΟΡΝΗΣ Ο.Ε.Α.


1ο EMAIL 

Αξιότιμε κύριε,

διάβασα τα καλά εν γένει σχόλια κάποιων για το άρθρο μου πάνω στην FSB. Χαίρομαι ιδιαίτερα που το βρήκατε τόσο εντυπωσιακό και από ότι βλέπω ασχοληθήκατε επισταμένως με το εν λόγω κείμενο, εντούτοις θα ήθελα να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα. Κατ'αρχάς είμαι υπαρκτό πρόσωπο και όντως λέγομαι Αλέξανδρος Μπούφεσης. Αν θέλετε απόδειξη παρακαλώ διαβάστε το βιβλίο μου, Οι Θεοί του Πολέμου το χρονικό δύο ηρώων και μιας εισβολής ή εναλλακτικά αν δεν βαριέστε ψάξτε το όνομά μου στο διαδίκτυο υπάρχουν αρκετές σελίδες. Σας προτείνω επίσης να επισκεφθείτε και το blog μου www.alexandrosboufesis.blogspot.com αλλά πιστεύω πως αλλού είναι το θέμα μας. Σας παρακαλώ σοβαρευτείτε, όχι γιατί θίγετε προσωπικά εμένα, ίσα ίσα από ότι βλέπω μιλάτε με τα καλύτερα λόγια για το άρθρο μου, αλλά κυρίως διότι η Ελλάδα περνάει κρίση ηθική και κοινωνική πρωτίστως και χρειάζονται άτομα, τα οποία θα σώσουν δύο γενιές που κινδυνεύουν να πεθάνουν από την πείνα. Σας ενημερώνω πως σύντομα θα φύγω από την Ελλάδα, για τους ίδιους λόγους που φεύγουν και τόσα παιδιά στην ηλικία μου, γιατί δεν υπάρχει σάλιο. Όσον αφορά την Ρωσική Κυβέρνηση και την FSB εν γένει, τη Ρωσία την έχω δει μόνο από φωτογραφίες. Πήγα μόνο στην Ουκρανία τον Δεκέμβριο του 2009, προκειμένου να επισκεφθώ Μουσεία (και φυσικά να απολαύσω και τις φυσικές ομορφιές της Ουκρανίας, τύπου Chapman). Είναι αλήθεια πως η Anna Chapman είναι εξαιρετικά γοητευτική, αλλά δεν νομίζω πως μέσω εμού θα πλησίαζε ποτέ εσάς, διότι είμαι κατά το κοινώς λεγόμενον, μοναχοφάης, δηλαδή δεν μου αρέσει να μοιράζομαι τις γυναίκες μου. Συνεπώς, για να σας το δώσω απλά να το καταλάβετε, αν είχα γκόμενα την Chapman, δεν πα να το έλεγε και ο Θεός, δεν θα την άφηνα να την πέσει σε κανένα (με νοείτε;). Δυστυχώς όμως δεν την έχω γκόμενα, ούτε καν την ξέρω, δυστυχώς και πάλι διότι καθώς είπεν ο Κύριος, ουκ επ άρτον ζήσετε μόνον άνθρωπος. Παρακαλώ σοβαρευτείτε, το ξαναλέω, αν θέλετε, προκειμένου να μαζευτούν οι άνθρωποι του πνεύματος πάλι στην Ελλάδα (οι Έλληνες) και να κάνουμε κάτι όλοι μαζί γι'αυτόν τον τόπο. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την συμβολή και την υπομονή σας

Φιλικά

Αλέξανδρος (Υπαρκτός) Μπούφεσης


2ο EMAIL

Αξιότιμε κύριε Καραγεωργίου,

εφόσον λοιπόν θέλετε να μιλήσουμε σοβαρά, θα μιλήσουμε σοβαρά. Πρώτον δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς σας πείραξε στο άρθρο μου περί της FSB, για να είμαι ειλικρινής αναφέρατε κάτι περί ανώτατης Κινεζικής Τεχνολογίας και ότι κάνω μούγκα, αλλά πρέπει να γνωρίζετε αγαπητέ πως χωρίς συμπαγή επιστημονικά στοιχεία δεν μπορώ να δημοσιοποιήσω τίποτα. Συνεπώς αν έχετε κάποιο αποδεικτικό υλικό για τις μελέτες σας, όπως ισχυρίζεστε, παρακαλώ παρουσιάστε το και φυσικά θα υπάρξει η ανάλογη δημοσιοποίηση. Τα πράγματα που ελέχθησαν, γνωρίζετε καλύτερα από μένα πως διώκονται ποινικά. Αν θέλετε να σκοτώσετε κάποιον, τότε γιατί δεν σκοτώνετε τους υπαιτίους, που έφεραν την Ελλάδα στα γόνατα. Εφόσον δραστηριοποιήστε από την εποχή του Αλέξ/ρου Παπάγου, γιατί δεν κάνατε κάτι όταν γύπες λυμαίνονταν την οικονομία αυτής της χώρας. Και στο κάτω κάτω γιατί δεν κάνετε κάτι τώρα προκειμένου να ξεσκαρτάρετε την Ελλάδα από ένα νεο-Οθωμανικό κίνημα, που πριν από λίγες ημέρες μας κόστισε -και επισήμως- το Καστελλόριζο. Στις έρευνές σας, ψάξτε πως απόκτησα αυτή την "ευφυία", την οποία μου προσδώσατε, και πώς πρόλαβα πραγματικά να γράψω όχι μόνο την μελέτη για την FSB, αλλά και ένα βιβλίο 450 σελίδων μετά από εξοντοτική δουλειά στην Κύπρο 17 ωρών την ημέρα σε ιδιωτικό σχολείο. Αλήθεια, ήσασταν στο ΕΛΙΑΜΕΠ την ώρα που διατυπώθηκε το εξής, μετά από ομιλία της Σέρβας Ακαδημαικού Jelena Milic; Όταν με συνεχάρησαν βαθμοφόροι κατόπιν αντίδρασής μου -εκ μέρους του Defencenet- στη δήλωση κάποιου μέλους του προεδρείου:

"Το παράδειγμα της Σερβίας με το Κόσοβο θα πρέπει να γίνει και παράδειγμα για την Ελλάδα"

Τι έχετε να πείτε γι'αυτό κύριε Καραγεωργίου άραγε; Εσείς που γνωρίζετε που είναι το πέος σας και ο πρωκτός σας, και όντας σε θέση να ανατρέψετε την μαζική έξοδο μιας νέας γενιάς μεταναστών, αισθάνεστε άραγε άνετα με τα παντελόνια που φοράτε. Γιατί, να σας το πω και ευθέως, εγώ είχα τους ανδρικούς αδένες να σταθώ μπροστά στο ΕΛΙΑΜΕΠ ενώπιον όλων και να κάνω κάποιες ερωτήσεις που δεν πήραν απάντηση. Όσον αφορά την FSB θα επαναλάβω πως χάνεστε στις φαντασιώσεις σας νομίζοντας πως είμαι μέλος οποιασδήποτε οργάνωσης ή οποιουδήποτε σκοτεινού φορέα. Ο μόνος σκοτεινός και παράνομος στην όλη υπόθεση κύριε, είστε εσείς, ο οποίος αρέσκεται στη συμπεριφορά του παρακρατικού προβάλλοντας έναν δολοφονικό πατριωτισμό (τον οποίο εγώ πρώτος θα επικροτούσα αν έφερνε αποτελέσματα).

Αλέξανδρος Μπούφεσης

Υ.Γ: Το αστείο για την Chapman, υποτίθεται πως ειπώθηκε μεταξύ ανδρών, διότι όντως είναι πολύ προκλητική γυναίκα, αλλά μάλλον δεν το καταλάβατε και γι'αυτό το τοποθετήσατε στο πλαίσιο της ανοησίας μου. Αλήθεια τι να φταίει; Ο τρόπος με τον οποίο το διατύπωσα, η δική σας ανοησία ή μήπως το ότι εσείς δεν αντιλαμβάνεσθε το ανδρικό χιούμορ; Με τον τομέα των δρακονιανών ασχολούμαι στα πλαίσια μιας Θεολογικής μελέτης μου, η οποία θα μεταφέρει το εν λόγω πλαίσιο από τη συνομοσιολογία σε μια πραγματική διάσταση. Έχω και μια θεωρία για το θέμα, γι αυτό αν έχετε στοιχεία παρακαλώ στείλτε τα. Επαναλαμβάνω, στοιχεία και μαρτυρίες ή ντοκουμέντα όχι θεωρίες φαντάσματα.

 



ΣΧΕΤΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ "ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ"