2010-11-21

Ο ΜΑΖΙΚΟΣ ΦΟΝΟΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΝΟΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΝΔΡΩΝ-ΠΑΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΩΝ ΤΕΚΝΩΝ ΤΟΥΣ ΥΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΕΘΝΗ ΑΠΟΔΟΜΗΤΙΚΟ ΦΕΜΙΝΙΣΜΟ ~ ΓΥΝΑΙΚΙΣΜΟ ΕΦΑΡΜΟΖΟΜΕΝΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΩΣ ΚΑΙ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΚΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ - Ο υιός μου Απόλλων 4 ετών μου έλεγε συνεχώς...




ΜΗΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΕΘΕΡΑ ΚΑΚΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΤΑ ΑΝΗΛΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ



Ο 4χρονος υιός μου έλεγε από το τηλέφωνο όσο καιρό αρνούνταν να μου τον δώσουν κοντά μου...

“…… πάρεις εμένα …… θα φύγω μόνος μου …… δεν θέλω μαμά, θέλω μπαμπά …… η μαλακισμένη η γιαγιά με βαράει συνεχώς και κλαίω …… μου σπάει τα παιγνίδια επίτηδες …… να την δείρεις την μαλακισμένη …… να της σπάσεις τα μούτρα …… να μου πάρεις ένα πιστόλι να βαράω την γιαγιά …… γιατί δεν με παίρνεις μπαμπά; …… θα φύγω να έρθω μόνος μου εκεί …… μπαμπά να έρθεις να τους σπάσεις την πόρτα και να μπεις μέσα ……”